گسترش نمایندگی های خدمات پس از فروش رنو در ایران شتاب گرفت
مدیران شرکت نگینخودرو در نشست خبری اعلام کردند:
با توجه به برنامه سال ۹۶ نگین خودرو، به احتمال زیاد خدمات پس از فروش این شرکت در سال جاری به عنوان یکی از بهترینها شناخته میشود. طبق بررسیهای انجامشده رضایت مشتریان ما از خدمات پس از فروش در سطح خوبی قرار دارد.
ه گزارش اخبارخودرو، روز گذشته در شرکت نگین خودرو کنفرانس خبری با حضور مدیر بازاریابی و خدمات پس از فروش این شرکت برگزار شد. در این مراسم محمد مرتضایی، مدیر بازاریابی نگین خودرو، در ابتدا در خصوص شرایط فعالیت شرکت صحبت کرد. وی به مساله خدمات پس از فروش و اضافه شدن نمایندگی و شعبههای جدید این شرکت اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر شرکت نگین خودرو ۸۰ نمایندگی و شعبه فعال در کشور دارد که ۹۰درصد آنها فعالیت ارائه خدمات پس از فروش را هم انجام میدهند.»
مرتضایی همچنین افزود که در بسیاری از شهرها چون شیراز و ساری مراکز مجهز خدمات پس از فروش رنو تاسیس شده که هزینه آن را نگین خودرو بر عهده گرفته است. او در صحبتهای خود به مساله آموزش نیروها اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر نگین خودرو مراحل تاسیس بزرگترین مرکز آموزش رنو را در خاورمیانه میگذراند و قرار است که بهزودی ایران بهعنوان هاب منطقهای آموزش نیروهای رنو معرفی شود. همچنین قرار است در سال ۱۳۹۸ بزرگترین و پیشرفتهترین مرکز ترخیص خودرو توسط رنو و نگین خودرو در ایران تاسیس شود که در حال حاضر ملک آن خریداری و مجوزهای آن دریافت شده است.»
مرتضایی بیان کرد: «با توجه به برنامه سال ۹۶ نگین خودرو، به احتمال زیاد خدمات پس از فروش این شرکت در سال جاری به عنوان یکی از بهترینها شناخته میشود. طبق بررسیهای انجامشده رضایت مشتریان ما از خدمات پس از فروش در سطح خوبی قرار دارد. ولی این کافی نیست، از این رو برنامه داریم باز هم به تعداد نمایندگیهای خود در سطح کشور اضافه کنیم تا بتوانیم رضایت مشتریان را بیشتر از امروز به دست آوریم. وقتی نگین خودرو در سال ۹۶ بهعنوان پرتیراژترین شرکت واردکننده خودروی کشور شناخته میشود، بدیهی است که باید در بحث خدمات هم پیشتاز باشد و بتواند فرایند خدمات خود را هر روز ارتقا دهد».
مدیر بازاریابی نگین خودرو در خبری اعلام کرد که تا پایان شهریورماه باز هم به تعداد نمایندگیها و شعبههای نگین خودرو در سراسر کشور اضافه میشود تا دسترسی مالکان خودروهای این شرکت در هر جای کشور به خدمات پس از فروش آسان باشد. رضا فاطمیفر، مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو نیز در این کنفرانس خبری اعلام کرد: «در حال حاضر طبق بررسیهای رسمی، نگین خودرو ۸۵درصد قطعات مورد نیاز خودروهای خود را در انبار دارد. با مقایسه ساده میتوان فهمید که تامین قطعات این شرکت، به نسبت بسیاری از رقبا بهتر انجام میشود. همچنین در حال حاضر انبار بسیار بزرگی تاسیس شده است و بهخاطر تسهیل در مبادله ارز، قطعات خودروهای رنو راحتتر و سریعتر از گذشته در کشور تامین میشوند. امروز مراکز خدمات پس از فروش نگینخودرو انبارهایی را در محوطه خود دارند تا خودرویی در نمایندگی به خاطر مسائل ساده از سرویس خارج نشود. اگر هم قطعه خاصی در برخی موارد در انبار شرکت موجود نباشد، حداکثر طی ۴ روز در موجود میشود.»
فاطمیفر درخصوص فعالیتهای نوین خدمات پس از فروش نگین خودرو نیز گفت: «شرکت نگین خودرو حدود یکسال است که خدمات نگین سرویس را راهاندازی کرده و با روشهای جدید، خدمات بسیاری را در محل مشتری به خودرو ارائه میدهد. امروز ناوگان نگین سرویس رضایت خوبی را برای مشتریان ما فراهم کرده است و شرکت برنامه دارد این ناوگان را مجهزتر از امروز کند. در حال حاضر نگین خودرو یکی از بزرگترین و مجهزترین خدمات سیار خودرو را در کشور دارد.» همچنین در این نشست مطبوعاتی اعلام شد که نگین خودرو بهزودی از سامانه سفارش آنلاین قطعات رنو رونمایی میکند. با این طرح مشتریان میتوانند با ارائه کد فنی بهصورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی، قطعات رنو را خریداری و از طریق پست طی ۲۴ ساعت قطعه را ارسال کنند. همچنین از هفتههای جاری نگین خودرو خدمت جدیدی را با همکاری رنو فرانسه در ایران اجرا میکند و آن خدمت، امکان تعویض خودروهای کارکرده رنو با محصولات جدید است.»
دیدگاهتان را بنویسید